MITO
ΜΗΧΑΝΙΚΗ

Ευελιξία, οδηγική ακρίβεια, άνεση
Εμπρόσθια ανάρτηση MacPherson και ημιανεξάρτητη πίσω ανάρτηση με αντιστρεπτική δοκό. Δύο λύσεις δοκιμασμένων επιδόσεων οι οποίες, σε ένα κόμπακτ αυτοκίνητο όπως η MiTo, εξασφαλίζουν απεριόριστη απόλαυση και απόλυτη ασφάλεια.
Προσαρμοζόμενη ανάρτηση Alfa
Περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό στους κινητήρες μεγάλων επιδόσεων, όπως οι 135 και 170 HP MultiAir Turbo (βενζίνης) και ο 120 HP JTDm (πετρελαίου). Διαθέτει σύστημα απόσβεσης κραδασμών πολλαπλής απόκρισης. Χάρη στην παρακαμπτήρια βαλβίδα, βελτιώνει την άνεση, διατηρώντας τον εξαιρετικό δυναμικό έλεγχο του οχήματος.
Ενεργή Ανάρτηση Alfa
Διατίθεται με τη MiTo Quadrifoglio Verde. Είναι το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου απόσβεσης κραδασμών που προσαρμόζει διαρκώς την απόκριση του πλαισίου στις συνθήκες του δρόμου και τις ανάγκες του οδηγού. Συνεργάζεται με το Alfa D.N.A. και τις υπόλοιπες ηλεκτρονικές συσκευές του αυτοκινήτου.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ

H MiTo συνδυάζει καθαρή απόλαυση και απόλυτη ασφάλεια.
Στο βασικό εξοπλισμό και σε όλες τις εκδόσεις κινητήρα προσφέρει τα παρακάτω:
• 7 αερόσακους
• Τεχνολογία SBR (Seat Belt Reminder-Υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας): 5 προειδοποιητικές ενδείξεις σε μια μικρή οθόνη ενημερώνουν τον οδηγό αν είναι δεμένες οι ζώνες ασφαλείας όλων των επιβατών.
• Καθίσματα με ενεργά προσκέφαλα με λειτουργία anti-whiplash
• Ζώνες ασφαλείας με διπλούς προεντατήρες στα μπροστινά καθίσματα
• Κολώνα τιμονιού που υποχωρεί σε περίπτωση πρόσκρουσης
• Τιμόνι που απορροφά την ενέργεια της πρόσκρουσης με ελεγχόμενο τρόπο
• Πίσω φώτα LED που κάνουν το αυτοκίνητο καλύτερα ορατό στους γύρω του
Σύστημα πέδησης
Το σύστημα πέδησης με υδραυλική υποβοήθηση της Alfa Romeo MiTo περιλαμβάνει δύο διασταυρούμενα, ανεξάρτητα κυκλώματα και έχει αποδειχτεί εξαιρετικά αποτελεσματικό για γρήγορο και προοδευτικό φρενάρισμα, με μικρότερες αποστάσεις σταματήματος.
ABS με EBD
Σε συνδυασμό με το εξαιρετικό σύστημα πέδησης, η Alfa Romeo MiTo είναι εξοπλισμένη με το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, ένα από τα πιο εξελιγμένα συστήματα που διατίθενται αυτή τη στιγμή. Το ABS περιλαμβάνει EBD (Ηλεκτρονική κατανομή δύναμης πέδησης), το οποίο κατανέμει την ισχύ της πέδησης και στους τέσσερις τροχούς, ώστε να αποφευχθεί το κλείδωμα των τροχών και να εξασφαλιστεί απόλυτος έλεγχος του οχήματος σε όλες τις συνθήκες.
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό Q2
Η Alfa Romeo MiTo είναι εξοπλισμένη με το νέο Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό Q2, το οποίο εξασφαλίζει εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές, ενώ καθιστά τη σπορ οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης πιο απολαυστική.
VDC (Vehicle Dynamic Control- Δυναμικός ΄Έλεγχος Οχήματος)
Η ερμηνεία της Alfa Romeo για το σύστημα ESP (Electronic Stability Program-Πρόγραμμα ηλεκτρονικής ευστάθειας), είναι ένα σύστημα που παρεμβαίνει σε οριακές συνθήκες, όταν η σταθερότητα του οχήματος βρίσκεται σε κίνδυνο, βοηθώντας τον οδηγό να ελέγξει το αυτοκίνητο.
Μια λειτουργία με σπορ χαρακτήρα, όπως αρμόζει σε μια αληθινή Alfa Romeo, το VDC παρέχει στον οδηγό απόλυτη ελευθερία ελέγχου του οχήματος σε φυσιολογικές συνθήκες και παρεμβαίνει μόνο λίγο προτού η κατάσταση φτάσει σε κρίσιμο σημείο.
ASR (Anti Slip Regulation- Ρύθμιση Αντι-ολίσθησης)
ASR (Ρύθμιση Αντι-ολίσθησης): αναπόσπαστο μέρος του VDC, βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε όλες τις ταχύτητες με τη βοήθεια των φρένων και του ελέγχου του κινητήρα.
HBA και Hill-holder
Η γκάμα της Alfa Romeo MiTo ολοκληρώνεται με το σύστημα HBA, τη λειτουργία υδραυλικής υποβοήθησης πέδησης, η οποία αυξάνει τη δύναμη της πέδησης κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος σε κατάσταση ανάγκης, και τη λειτουργία Hill-holder η οποία παρατείνει την πίεση πέδησης όταν ελευθερώνετε το πεντάλ του φρένου, διευκολύνοντας το ξεκίνημα σε ανηφόρα και εμποδίζοντας τις μη επιθυμητές οπισθοδρομήσεις.
MSR
Το MSR είναι ένα σύστημα που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των κινητήριων τροχών στο κατέβασμα σχέσης, για την αποφυγή της ολίσθησης κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης ή της επιβράδυνσης.
CBC (Cornering Brake Control-΄Έλεγχος φρένων στις στροφές)
Το σύστημα CBC (Cornering Brake Control-΄Έλεγχος φρένων στις στροφές) ενεργοποιείται όταν το αυτοκίνητο στρίβει κατά τη διάρκεια της πέδησης. Στην περίπτωση αυτή, η πίεση στα φρένα ασκείται ανεξάρτητα σε κάθε τροχό, ώστε να διατηρηθεί η σταθερότητα του οχήματος, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα υποστροφής ή υπερστροφής.
DST (Dynamic Steering Torque-Δυναμική ροπή τιμονιού)
Πρόκειται για ένα ενεργό σύστημα διεύθυνσης που βελτιώνει τόσο την οδηγική ασφάλεια όσο και την ικανότητα χειρισμού.
Χάρη στην αλληλεπίδραση ανάμεσα στο τιμόνι και στο σύστημα VDC προτείνει διορθωτικές κινήσεις σε περίπτωση απώλειας της πρόσφυσης, ενισχύοντας την ασφάλεια κατά την οδήγηση.
Η ALFA ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η MiTo έχει μια προτεραιότητα: το σεβασμό στο περιβάλλον.
Για το λόγο αυτό, οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου ακολουθούν τα πρότυπα Euro 5.
Η διάκριση επιτυγχάνεται με τον επαναστατικό κινητήρα MultiAir που συνδυάζει υψηλά επίπεδα ισχύος με μειωμένες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου μειωμένη κατά 10% σε σύγκριση με τους συμβατικούς κινητήρες.
Όλοι οι κινητήρες της γκάμας διαθέτουν το σύστημα Start&Stop: το σύστημα που σταματά και επανεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο στην κίνηση. Eπιπλέον, η λειτουργία Gear Shift Indicator (Ένδειξη αλλαγής ταχύτητας) υποδεικνύει στον οδηγό πότε να αλλάξει ταχύτητα, βελτιστοποιώντας την απόδοση του κινητήρα και μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.